Hallo,
ik had een vraagje over het aanvragen van een VOG, desondanks dat ik een strafblad heb. Ik heb binnenkort een gesprek bij de Belastingdienst voor een hele gave functie die ik (hoop) te kunnen gaan vervullen, alleen heb ik sinds kort een aantekening op mijn strafblad voor rijden zonder het aan kunnen tonen van een geldig rijbewijs. Zou ik met zo'n overtreding snel in de knel komen met het aanvragen van een VOG voor een belastingsgerichte functie? Ik merk namelijk dat ik er best wel over aan het piekeren ben, desondanks dat dat wellicht niet nodig is.
Aanvragen VOG met strafblad
Moderator: Moderatorteam
Re: Aanvragen VOG met strafblad
Geen idee, moet ie voor de functie van "onbesproken" gedrag zijn of is het een simpele basis VOG die je bij stuurmeeenvogensneleenbeetje(.)nl in 12 uur in je mailbox hebt liggen?
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Voor het niet op eerste vordering niet kunnen tonen van een rijbewijs krijg je geen strafblad. Het wordt wat anders als u helemaal geen rijbewijs hebt. Rijden zonder in het bezit van een rijbewijs levert wel een strafblad maar het feit is een overtreding en geen misdrijf wat niet zwaar mee.telt voor de afgifte van een VOG.
Het wordt weer anders als uw rijbewijs ongeldig is verklaard of geschorst toen u reed. Dan is er wel sprake van een misdrijf en een dat kan wel gevolgen hebben voor de afgifte van de VOG. Zeker als u voor de functie van onbesproken gedrag moet zijn.
Het wordt weer anders als uw rijbewijs ongeldig is verklaard of geschorst toen u reed. Dan is er wel sprake van een misdrijf en een dat kan wel gevolgen hebben voor de afgifte van de VOG. Zeker als u voor de functie van onbesproken gedrag moet zijn.
Stay safe out there.
-
Pietjeploenk
- Infopolitie Gast
simpele basis VOG meen ik, sinds het geen ambtenaars functie betreft, maar een regulier kantoorbaantje:-)Frans schreef: 30 mei 2025, 19:11 Geen idee, moet ie voor de functie van "onbesproken" gedrag zijn of is het een simpele basis VOG die je bij stuurmeeenvogensneleenbeetje(.)nl in 12 uur in je mailbox hebt liggen?
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Kijk even bij onze veelgestelde vragen over de VOG.