Voor zover ik weet bestaan er geen laserdetectoren. Zou ook weinig nut hebben, want op het moment dat je een laser detecteerd wordt je op hetzelfde moment gemeten.
Veel effectiever is de combinatie van een cruise control samen met een snelheidsmeter op GPS.
Je weet exact je snelheid en kunt met een gerust hart doorrijden. Niet meer speuren in de bermen.
Hooguit een bon voor bumperkleven omdat je voorligger plotseling een controle ziet
Er zijn er meerderen die aantoonbaar werken en die ook regelmatig inbeslaggenomen worden. Die geven namelijk op het display van de laser de tekst "jammed".
gvdbor schreef:Er zijn er meerderen die aantoonbaar werken en die ook regelmatig inbeslaggenomen worden. Die geven namelijk op het display van de laser de tekst "jammed".
Ik heb me altijd laten vertellen dat dat soort apparaten absoluut geen effect hadden, gezien de laser niet op een vast punt de auto raakt. Het kan ook zijn dat ik de plank volledig missla met betrekking op de manier waarop het allemaal precies werkt hoor, bedankt voor de correctie. :-)