laser detector

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
nijhuisr TS
Infopolitie Gast

laser detector

Ongelezen bericht door nijhuisr »

je hoort veel over de verboden radar detector, maar hoe zit het met de laser detector? mag dat ook niet?
andre TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door andre »

Voor zover ik weet bestaan er geen laserdetectoren. Zou ook weinig nut hebben, want op het moment dat je een laser detecteerd wordt je op hetzelfde moment gemeten.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ongelezen bericht door gvdbor »

die zijn er wel, zgn lasershields, en die waren al verboden.
DaV TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door DaV »

Ik snap het nut ook niet van zo'n apparaat.
Bouwe1 TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Bouwe1 »

Veel effectiever is de combinatie van een cruise control samen met een snelheidsmeter op GPS.

Je weet exact je snelheid en kunt met een gerust hart doorrijden. Niet meer speuren in de bermen.
Hooguit een bon voor bumperkleven omdat je voorligger plotseling een controle ziet :lol:
Chrisje TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Chrisje »

En voor de mensen die van plan zijn om zo'n zogenaamd "lasershield" aan te schaffen: er is er geen één die aantoonbaar werkt. Zonde geld dus, en ook nog eens verboden.
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Chrisje schreef:En voor de mensen die van plan zijn om zo'n zogenaamd "lasershield" aan te schaffen: er is er geen één die aantoonbaar werkt. Zonde geld dus, en ook nog eens verboden.
Er zijn er meerderen die aantoonbaar werken en die ook regelmatig inbeslaggenomen worden. Die geven namelijk op het display van de laser de tekst "jammed".
Chrisje TS
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Chrisje »

gvdbor schreef:Er zijn er meerderen die aantoonbaar werken en die ook regelmatig inbeslaggenomen worden. Die geven namelijk op het display van de laser de tekst "jammed".
Ik heb me altijd laten vertellen dat dat soort apparaten absoluut geen effect hadden, gezien de laser niet op een vast punt de auto raakt. Het kan ook zijn dat ik de plank volledig missla met betrekking op de manier waarop het allemaal precies werkt hoor, bedankt voor de correctie. :-)
gvdbor
In Memoriam
Geslacht:

Ik durf het naar eer een geweten te melden. Heb het zelf een keer mogen zien, en dan sta je toch even vreemd te kijken.

Het apparaat maakt een soort "schild" aan de voorkant van de auto die in plaats van de laserstraal te weerkaatsen, deze verstoort.
Julio
OnTroerend goed
Agent
Surveillant
Roepnaam: Julio
Geslacht:
Leeftijd: 38

Ongelezen bericht door Julio »

Hoe hoog is de boete die hierop staat?
Ook € 250,- net zoals de RD?
Gesloten