Apk

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Theresia TS
Infopolitie Gast

Apk

Ongelezen bericht door Theresia »

Hallo

Een vraag mijn ex partner zijn auto blijkt dus al 1 jaar niet gekeurd te zijn dus verlopen .

Hij rijdt daar gewoon in met mijn zoon van 6 maanden wat ik echt onverantwoord vindt .

Wat kan ik hieraan doen .

Communiceren is een probleem meneer zegt gewoon dat de auto gekeurd is terwijl bij kenteken check staat dat die is verlopen .

Bedankt .
taxikemperman
Deskundige
Roepnaam: Remi
Geslacht:
Leeftijd: 61

Re: Apk

Ongelezen bericht door taxikemperman »

Dit is niet voor de politie.
Verlopen APK en verzekering worden door de RDW automatisch door de computer herkent en daar wordt dan door de RDW actie op ondernomen. Herinneringsbrief en eventueel boetes.
Hilde
Moderator
Agent
Jurist/Advocaat
Inspecteur
Roepnaam: Mevr. mr. Bitch
Geslacht:
Leeftijd: 60

Ongelezen bericht door Hilde »

Denk niet dat TS dat bedoelt. Ik denk dat ze het onverantwoordelijk vindt dat haar ex in een niet-gekeurde, dus misschien onveilige, auto gaat rijden met hun baby.
==================================
Mensen struikelen niet over bergen maar over molshopen. (Confucius)
maestro
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Ongelezen bericht door maestro »

Ex-partner dus vermoedelijk niet getrouwd. Blijkbaar wel een omgangsregeling. je zou de omgangsregeling kunenn aanvechten op deze grond. bespreek dat met een advocaat. je zou zelfs kunnen weigeren het kind af te geven als de auto niet gekeurd is (en dus niet verzekerd).
Geeft allemaal wel een hoop gedoe en maakt de situatie niet prettiger. Mogelijk is er iemand in zijn familie (moeder of zus, broer) die hem kan bewegen de auto te laten keuren?
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Gesloten