Beste allen,
Al een tijdje wordt een goede kennis van me gestalkt op facebook. Inmiddels heeft de politie toegezegd een onderzoek te starten. Ook is de gestalkte zelf bezig om te bewijzen dat de verdachte ook daadwerkelijk diegene is die stalkt. Nu heb ik twee vragen.
1. Hoe lang duurt zo’n onderzoek?
2. Hoe ver mag je gaan om bewijsmateriaal te verzamelen?
Stalking
Moderator: Moderatorteam
-
Enthousiast
- Nieuw lid
- Geslacht:
Re: Stalking
Beste Oscar,
Uw vragen zijn moeilijk te beantwoorden omdat elke casus anders is. Hoe lang zo’n onderzoek duurt is van heel veel factoren afhankelijk.
En hoe ver mag je gaan om bewijs te verzamelen? Om dat te beantwoorden is er meer informatie nodig denk ik. Wat bedoel je er precies mee?
Als de politie aangeeft de zaak in behandeling te nemen zou ik uw kennis adviseren om de vragen ook aan de politie te stellen. Zij beschikken immers over de details die nodig zijn om dit te kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,
Uw vragen zijn moeilijk te beantwoorden omdat elke casus anders is. Hoe lang zo’n onderzoek duurt is van heel veel factoren afhankelijk.
En hoe ver mag je gaan om bewijs te verzamelen? Om dat te beantwoorden is er meer informatie nodig denk ik. Wat bedoel je er precies mee?
Als de politie aangeeft de zaak in behandeling te nemen zou ik uw kennis adviseren om de vragen ook aan de politie te stellen. Zij beschikken immers over de details die nodig zijn om dit te kunnen beantwoorden.
Met vriendelijke groet,