Goedemorgen,
In januari 2024 kreeg ik vanwege een combinatie van medicijnen, alcohol en wiet een psychose voor het eerst in m’n leven. Hierdoor belde ik 112 terwijl ik door Breda rende, denkende dat mijn date toentertijd mij had gedrogeerd en daarna wilde vermoorden met een breekijzer. Dat eerste ben ik grotendeels zeker van, aangezien ik de psychose pas daarna kreeg en het een en ander had herinnerd.
Het feit dat de persoon in kwestie vrijwel direct na het incident verhuisd was naar IJsland doet mijn vermoedens ook niet bepaald goed.
Het gesprek met 112 voelde als een eeuwigheid, en veel is nog onduidelijk wat betreft de details. Daarom wil ik inzage van het gesprek zelf.
Aangezien dit gebeurde in Breda, terwijl ik wonende ben in Rotterdam én de landelijke meldkamer had gebeld, moet mijn verzoek voor inzage bij de privacyafdeling van Breda, Rotterdam, of elders (algemeen?) worden ingediend?
Alvast bedankt.
inzage 112-gesprek (politie)
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
Re: inzage 112-gesprek (politie)
Om te beginnen zou 't me verbazen als een gesprek zonder verdere opvolging na 2 jaar nog bewaard zou zijn..
Daarnaast; volgens mij worden die gesprekken niet gedeeld, anders dan in het kader van 'opsporing'. Heeft ook zeker met privacy van de medewerkers te maken..
Maar goed; er zijn hier vast wel meldkamermederwerkers die dit allemaal weten..
Daarnaast; volgens mij worden die gesprekken niet gedeeld, anders dan in het kader van 'opsporing'. Heeft ook zeker met privacy van de medewerkers te maken..
Maar goed; er zijn hier vast wel meldkamermederwerkers die dit allemaal weten..
'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
Ik denk dat @Julio dat zou moeten weten?
- Julio
- OnTroerend goed
- Roepnaam: Julio
- Geslacht:
- Leeftijd: 38
Er komt in enkele gevallen wel eens verzoek vanuit de privacy desk om een gesprek terug te luisteren.
In dit geval kun je het beste contact leggen met de privacydesk van Breda. Aangezien het zich daar heeft afgespeeld.
In dit geval kun je het beste contact leggen met de privacydesk van Breda. Aangezien het zich daar heeft afgespeeld.
-
asharp
- Infopolitie Gast
Dank alle 3 voor het spoedig antwoorden en het advies!
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67