gehoord over een moord
Moderator: Moderatorteam
-
weetnietwatzemoetdoenmeis TS
- Infopolitie Gast
gehoord over een moord
Mijn (inmiddels) exvriendje, heeft me vertelt dat hij ongeveer 7 jaar geleden een jongen in een park heeft vermoord. Ze kregen ruzie en uiteindelijk heeft mijn ex hem doodgeslagen. Ik weet dit inmiddels al ongeveer 2 jaar, maar het laat me maar niet los. De dader(mijn ex) is namelijk nooit gevonden.
Het lijkt me zo erg voor die ouders van die jongen dat ze niet weten wie zoiets gedaan heeft en waarom.
Ik weet verder geen details en niet eens de naam van die jongen..
Moet ik er iets mee doen?? en wat?
Ik heb overigens geen contact meer met mijn exvriend.
Ik ben eens op internet rond gaan neuzen en in krantenarchieven gaan kijken, maar daar kon ik er niks over vinden.
Het lijkt me zo erg voor die ouders van die jongen dat ze niet weten wie zoiets gedaan heeft en waarom.
Ik weet verder geen details en niet eens de naam van die jongen..
Moet ik er iets mee doen?? en wat?
Ik heb overigens geen contact meer met mijn exvriend.
Ik ben eens op internet rond gaan neuzen en in krantenarchieven gaan kijken, maar daar kon ik er niks over vinden.
Ik adviseer je dringend om de plaatselijke politie in kennis te stellen. Alternatief is bellen met Meld Misdaad Anoniem, zie http://www.meldmisdaad.nl tel. 0800-7000.
Derde alternatief is dat je via mail contact met me opneemt. Ik probeer dan een gesprek met de politie te regelen.
Derde alternatief is dat je via mail contact met me opneemt. Ik probeer dan een gesprek met de politie te regelen.
Laatst gewijzigd door thijeleo op 04 apr 2005, 21:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
toorn222 TS
- Infopolitie Gast
-
RaSa TS
- Infopolitie Gast
-
andre TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
Beste mij,
Ik weet niet of je op dit moment al contact met iemand hebt.
Misschien is het een optie om bij Hotmail een nieuw emailadres te maken en via dit emailadres in te loggen op msn messenger en iemand van dit topic toe te voegen aan je lijst.
Als je dit via een nieuw adres doet dan kan je in alle rust praten met iemand en zelf bepalen wanneer je weer offline gaat.
Je kan achter het messenger email adres van personen komen door op het MSNM knopje te drukken onderaan het berichtje.
nogmaals veel sterkte,
Guido
--edit-- ik begrijp dat wat ik voor stelde niet kan,
Ik weet niet of je op dit moment al contact met iemand hebt.
Misschien is het een optie om bij Hotmail een nieuw emailadres te maken en via dit emailadres in te loggen op msn messenger en iemand van dit topic toe te voegen aan je lijst.
Als je dit via een nieuw adres doet dan kan je in alle rust praten met iemand en zelf bepalen wanneer je weer offline gaat.
Je kan achter het messenger email adres van personen komen door op het MSNM knopje te drukken onderaan het berichtje.
nogmaals veel sterkte,
Guido
--edit-- ik begrijp dat wat ik voor stelde niet kan,
Laatst gewijzigd door Guido op 05 apr 2005, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.