Drugs en de politie

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Jim
Infopolitie Gast

Drugs en de politie

Ongelezen bericht door Jim »

Kan je afgekeurd worden als er softdrugs in je bloed/urine gevonden wordt? En wordt daar voor gekeurd?

Bij voorbaat dank.
rich
Moderator
Moderator
Agent
Geslacht:
Leeftijd: 51

Ongelezen bericht door rich »

Die mogelijkheid is aanwezig en dan kan je met een gerust hart naar een andere baan gaan zoeken! ;)
met een vriendelijke groet, Rich

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Jim
Infopolitie Gast

Drugstest

Mm wat bedoel je daar precies mee? Grote kans? Ik blow zelf niet, alleen zit wel vaak tussen mn vrienden in die het (heel vaak) doen. Dus dan krijg zelf ook wel wat binnen neem ik aan. Maar ik zou me aardig genaaid voelen als ik daar afgekeurd zou voor worden..
rich
Moderator
Moderator
Agent
Geslacht:

Als jij die stof in je bloed hebt, kan je de pineut zijn. Dat kan je een arts die de keuring doet niet kwalijk nemen.

Controles kunnen plaatsvinden maar ik weet niet wat voor invloed het "meeroken" in deze heeft want ik ben geen arts.

Maar inderdaad, als je hierdoor afgewezen wordt dan hebben je maatjes je inderdaad een oor aangenaaid!

rich@infopolitie.nl

Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Jim
Infopolitie Gast

Maar ik heb ook gehoord dat ze het officieel moeten aangeven als ze een drugstest gaan doen, vanwege het een inbreuk van de privacy is? of dat waar is weet ik natuurlijk niet maarja.. Ik heb bij de marine gezeten en daar hebben ze er ons nooit voor gecheckt, wel bloedtesten en urine testen maar die waren altijd voor ziektes, enz. :?:
rich
Moderator
Moderator
Agent
Geslacht:

Ik weet alleen dat de mogelijkheid aanwezig is en hoe die procedures verder verlopen kan ik niet zeggen omdat ik daar geen weet van heb.

Ik benader het simpel:

Iemand zou graag bij de politie willen werken. Logisch want het is een mooie baan. Als je iets graag wil dan doe je er veel voor en dan zorg je dat je goed voor de dag komt en dan zorg je ook dat je op dit soort puntjes niet sneuvelt.

Daar ben je echter zelf verantwoordelijk voor want jij kiest je vrienden en jij bepaalt wat je gebruikt.

Wat mij betreft worden er maandelijks controles uitgevoerd maar voorlopig is dat nog niet aan de orde.

rich@infopolitie.nl

Gesloten