teruggefloten van/door hogerhand
Moderator: Moderatorteam
-
N.Holland
- Infopolitie Gast
teruggefloten van/door hogerhand
Bij mij in de straat is ook een klein (3stuks) woonwagenkamp. Daar heeft op ziich niemand problemen mee, maar; op de openbare weg maken ze er en potje van: vrachtwagen parkeren terwijl er een inrij en parkeerverbod is (voor vrachtauto's) langdurig parkeren van een caravan (waar 3 etmalen is toegestaan) parkeren van een onderstel van satacaravan, opslaan van grofvuil en aanhangertje in openbaar groen..... vandaag sprak ik er een passerende agent op aan die zei:"wij willen er graag wat aan doen maar worden van hogerhand teruggefloten" Hoe kan ik toch bewerkstelligen dat er hier opgetreden wordt? Moet bijgezegd worden dat dit probleem 15 jaar lang speelt, toen wilden bewoners van de straat ook aktie ondernemen en werden toen ernstig bedreigd door wwbewoners! Wie heeft er goede raad?
- The One
- Superlid
- Roepnaam: Conducteeeuur?
- Geslacht:
- Leeftijd: 55
Ik zou eens gaan praten met de gemeente, die gaat hier in eerste instantie over, misschien zien zij het door een bepaalde reden anders dan de wijkbewoners.....
Vraag ze eens naar het beleid over het handhaven van de APV.
Misschien hebben de woonwagenbewoners zelfs een ontheffing of een vergunning voor de vrachtwagens, of staan ze op eigen grond met de aanhanger , caravan en het grofvuil (dit is in uw ogen misschien grofvuil, voor hen misschien wel gewoon gebruiksgoederen?
The One
Vraag ze eens naar het beleid over het handhaven van de APV.
Misschien hebben de woonwagenbewoners zelfs een ontheffing of een vergunning voor de vrachtwagens, of staan ze op eigen grond met de aanhanger , caravan en het grofvuil (dit is in uw ogen misschien grofvuil, voor hen misschien wel gewoon gebruiksgoederen?
The One
-
N.Holland
- Infopolitie Gast
- SWAT
- 24 uurs servicer
- Geslacht:
- Leeftijd: 64
Re: teruggefloten van/door hogerhand
Zoals door anderen ook reeds is aangegeven klagen bij de burgemeester over het feit dat er ter plaatse niet gehandhaafd wordt en indien men niet tijdig reageert of de klacht niet adequaat afhandeld naar de Nationale Ombudsman stappen.N.Holland schreef:Bij mij in de straat is ook een klein (3stuks) woonwagenkamp. Daar heeft op ziich niemand problemen mee, maar; op de openbare weg maken ze er en potje van: vrachtwagen parkeren terwijl er een inrij en parkeerverbod is (voor vrachtauto's) langdurig parkeren van een caravan (waar 3 etmalen is toegestaan) parkeren van een onderstel van satacaravan, opslaan van grofvuil en aanhangertje in openbaar groen..... vandaag sprak ik er een passerende agent op aan die zei:"wij willen er graag wat aan doen maar worden van hogerhand teruggefloten" Hoe kan ik toch bewerkstelligen dat er hier opgetreden wordt? Moet bijgezegd worden dat dit probleem 15 jaar lang speelt, toen wilden bewoners van de straat ook aktie ondernemen en werden toen ernstig bedreigd door wwbewoners! Wie heeft er goede raad?
- The One
- Superlid
- Roepnaam: Conducteeeuur?
- Geslacht:
- Leeftijd: 55
Heren, heren....,
Hij heeft alleen nog maar een agent gesproken hoor
Ik zou het eerst maar eens via de "normale" kanalen proberen, als je dan merkt (en daar kom je heel gauw achter
) dat er niets mee gebeurt, of dat je afgewimpeld wordt ben je heel snel een stap of wat hoger.
TIP:
Eén klacht is geen klacht, meerdere klachten is een probleem (dit noemt men ook wel het "piepsysteem")
The One
Hij heeft alleen nog maar een agent gesproken hoor
Ik zou het eerst maar eens via de "normale" kanalen proberen, als je dan merkt (en daar kom je heel gauw achter
TIP:
Eén klacht is geen klacht, meerdere klachten is een probleem (dit noemt men ook wel het "piepsysteem")
The One