kentekenbewijs innemen
Moderator: Moderatorteam
-
Harry
- Infopolitie Gast
-
Gast
- Infopolitie Gast
gvdbor schreef:Nee, dat hoeft niet. Het moet een demper zijn die geschikt is voor DIE auto. Maar het mag dus rustig een Bosal uitlaat zijn oid.
maar een sport eindemper van bijv Sebring voor een Honda, past ook onder een Honda. Hier is ie voor gemaakt. hij is voor DIT type gemaakt. en heeft e-keur!!
-
Harry
- Infopolitie Gast
-
Beamer
- Infopolitie Gast
rijden
daar is geen regeltje voor, want het formele verhaal is dat je geen meter mag rijden als je kentekenbewijs is ingevorderd, maar ja, hoe ga je er als politieambtenaar informeel mee om?..::Frans::.. schreef:Deze kende ik nog niet Gijs, heb je daar een artikeltje bij ??gvdbor schreef:Overigens mag je hem wel eenmalig overbrengen naar een plaats van reparatie.
dat kan RDW je vertellen, hebben wij geen inzicht inHarry schreef:het gaat in mijn geval om een opel tigra 1.4 16v met een irmscher demper (irmscher is de huistuner van opel) deze dempers kun je bij elke opeldealer halen....
wat is de toegestane aantal db's die mijn auto mag maken en bij welk toerental?
-
Harry
- Infopolitie Gast
Nou ik heb ff met de RDW gemailt en die kunnen mij niet vertellen wat de toegestane aantal db's zijn voor mijn tijgertje...
en ze hebben mij gemailt dat een sportdemper uberhaupt niet mag vanwege de typegoedkeuring van de auto....
dus gewoon maar weer die saaie einddemper er onder...
wel jammer want dit betekent ook meteen het einde van mijn hobby
wou graag mijn auto een beetje sportief aankleden en daar hoort ook een sportief geluid bij vind ik.... maar naar mijn denken is dit gewoon verpest door een paar sukkels die zonodig moeten straatracen
en ze hebben mij gemailt dat een sportdemper uberhaupt niet mag vanwege de typegoedkeuring van de auto....
dus gewoon maar weer die saaie einddemper er onder...
wel jammer want dit betekent ook meteen het einde van mijn hobby
wou graag mijn auto een beetje sportief aankleden en daar hoort ook een sportief geluid bij vind ik.... maar naar mijn denken is dit gewoon verpest door een paar sukkels die zonodig moeten straatracen
-
Gast
- Infopolitie Gast
Hallo,
Wat als je nu wordt tegengehouden met een originele uitlaat die volgens de agenten te veel db produceert?
Ik weet dat mijn uitlaat nog volledig origineel is, maar deze maakt een vrij scherp geluid dat veel mensen irriterend vinden (vooral honden). Ik kan je wel zeggen dat mijn uitlaat meer geluid produceerd dan de remus uitlaat van een vriend van mij.
Als de agent dan beweerd dat mijn uitlaat niet voldoet wat dan?
Wat als je nu wordt tegengehouden met een originele uitlaat die volgens de agenten te veel db produceert?
Ik weet dat mijn uitlaat nog volledig origineel is, maar deze maakt een vrij scherp geluid dat veel mensen irriterend vinden (vooral honden). Ik kan je wel zeggen dat mijn uitlaat meer geluid produceerd dan de remus uitlaat van een vriend van mij.
Als de agent dan beweerd dat mijn uitlaat niet voldoet wat dan?