Ik heb anderhalf jaar geleden aangifte gedaan van internet oplichting. Ongeveer 6 maanden later heb ik bericht gehad dat hier niets mee gedaan zou worden.
Nu wil ik mijn aangifte opnieuw inzien maar is hij verdwenen van mijn politie / mijn aangiftes. Ik dacht deze deze 5 jaar bewaard zou blijven?
Aangifte staat niet meer bij mijn aangiftes
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Aangifte staat niet meer bij mijn aangiftes
Als het goed is heeft u uw aangifte gedownload, of als u op een bureau aangifte heeft gedaan, dan heeft men u een afschrift gegeven.
Nadat een zaak is afgerond en gearchiveerd, verdwijnt de zaak uit het portaal van de politie. De gegevens worden wel langer bewaard in de politiesystemen, maar u kunt deze niet zelf meer inzien.
Als het gaat om de inhoud van uw aangifte, dan kunt u die nalezen in het afschrift van de aangifte, die u in uw bezit heeft (gehad). Als u vragen heeft over de afdoening van de zaak, dan heeft u daarover bericht gehad.
Nadat een zaak is afgerond en gearchiveerd, verdwijnt de zaak uit het portaal van de politie. De gegevens worden wel langer bewaard in de politiesystemen, maar u kunt deze niet zelf meer inzien.
Als het gaat om de inhoud van uw aangifte, dan kunt u die nalezen in het afschrift van de aangifte, die u in uw bezit heeft (gehad). Als u vragen heeft over de afdoening van de zaak, dan heeft u daarover bericht gehad.