Aangifte staat niet meer bij mijn aangiftes

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief. Hier geen uitgebreide discussies, daarvoor staan andere forumdelen ter beschikking.

Moderator: Moderatorteam

Handige Harry TS
Infopolitie Gast

Aangifte staat niet meer bij mijn aangiftes

Ongelezen bericht door Handige Harry »

Ik heb anderhalf jaar geleden aangifte gedaan van internet oplichting. Ongeveer 6 maanden later heb ik bericht gehad dat hier niets mee gedaan zou worden.
Nu wil ik mijn aangifte opnieuw inzien maar is hij verdwenen van mijn politie / mijn aangiftes. Ik dacht deze deze 5 jaar bewaard zou blijven?
MotoRon
Beheerder
Agent-BD
Brigadier
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Aangifte staat niet meer bij mijn aangiftes

Ongelezen bericht door MotoRon »

Als het goed is heeft u uw aangifte gedownload, of als u op een bureau aangifte heeft gedaan, dan heeft men u een afschrift gegeven.

Nadat een zaak is afgerond en gearchiveerd, verdwijnt de zaak uit het portaal van de politie. De gegevens worden wel langer bewaard in de politiesystemen, maar u kunt deze niet zelf meer inzien.
Als het gaat om de inhoud van uw aangifte, dan kunt u die nalezen in het afschrift van de aangifte, die u in uw bezit heeft (gehad). Als u vragen heeft over de afdoening van de zaak, dan heeft u daarover bericht gehad.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Plaats reactie