Hier al zo rond 19.00 uur.
Nachtelijk vuurverschijnsel
Moderator: Moderatorteam
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Kaat schreef:

Dirt fenomeen is bij ons bekend. Het komt voort uit een combinatie van 2 liter wijn en een vuurtoren!Het klinkt misschien heel onwerkelijk, maar zoiets heb ik ook eens gezien in Scheveningen.
We liepen daar op het strand, en ineens verscheen links achter ons een grote bal met licht.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
Zomaar een kleine bijdrage richting topic-poster:
Zou het kunnen zijn dat een chinees restaurant wat vroeg was met het vieren van het Chinese Nieuwjaar. Deze begint officieel op 9 februari, maar dat is een doordeweekse dag.
Ik kan mij voorstellen, dat de gemeente op een doordeweekse dag geen vuurwerk toestaat, mogelijk dat daarom voor de zaterdag is gekozen als alternatief.
Zou het kunnen zijn dat een chinees restaurant wat vroeg was met het vieren van het Chinese Nieuwjaar. Deze begint officieel op 9 februari, maar dat is een doordeweekse dag.
Ik kan mij voorstellen, dat de gemeente op een doordeweekse dag geen vuurwerk toestaat, mogelijk dat daarom voor de zaterdag is gekozen als alternatief.
-
Kaat
- Infopolitie Gast
-
andre
- Infopolitie Gast
-
Kaat
- Infopolitie Gast
-
Kaat
- Infopolitie Gast