Film (katana / zwaarden)
Moderator: Moderatorteam
Film (katana / zwaarden)
Hoi, ik had een vraagje. Ik ben een student en wil binnenkort een film maken voor een school opdracht. Maar ik heb film attributen en dat zijn nep katanas van metaal. En ik vroeg mij af moet ik daar een vergunning voor aanvragen en een melding maken bij jullie zo ja waar doe ik dat als het kan.
- SWAT
- Geslacht:
- Leeftijd: 65
Re: Film (katana / zwaarden)
Voor het antwoord op deze vraag moet je bij de gemeente zijn waar je wilt gaan filmen en zeker als dit bijvoorbeeld op de openbare weg gaat geschieden.
Ook voor het gebruik van nepwapens bij het filmen is vaak een vergunning of tijdelijke ontheffing nodig. Een nep Katana die sprekend lijkt op een echte zal ook onde de.Wet wapens en munitie vallen.
Ook voor het gebruik van nepwapens bij het filmen is vaak een vergunning of tijdelijke ontheffing nodig. Een nep Katana die sprekend lijkt op een echte zal ook onde de.Wet wapens en munitie vallen.
Stay safe out there.
- taxikemperman
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
Re: Film (katana / zwaarden)
En denk ook aan verzekering. Ook al is het nep, bij een harde slag kan er letsel ontstaan.
Maar heb je het al eens aan je leerkrachten gevraagd? Die zullen het toch wel weten?
Maar heb je het al eens aan je leerkrachten gevraagd? Die zullen het toch wel weten?