Patroonhouder/ magazijn vraag

In dit gedeelte kunt u een vraag stellen. Vragen die zijn beantwoord worden gesloten en komen automatisch in het archief terecht. Kijk dus eerst even in het archief. Hier geen uitgebreide discussies, daarvoor staan andere forumdelen ter beschikking.

Moderator: Moderatorteam

Scorpionevo
Nieuw lid
Nieuw lid
Roepnaam: Martijn

Patroonhouder/ magazijn vraag

Ongelezen bericht door Scorpionevo »

Goedenavond,

Even een vraag met betrekking tot de regelgeving wapens en munitie, en dan het stuk voor sportschutters.

Ik ben a even sportschutter en inmiddels ook begonnen met dynamisch schieten.
Met mijn aankomende pcc heb ik natuurlijk de aanvraag a7 gedaan voor grotere magazijnen voor de discipline.

Nu ben ik natuurlijk ook de magazijnen bij elkaar aan het zoeken en kwam in een discussie terecht met een andere schutter. Waarbij we beide concluderen dat we het niet weten.

Weet iemand waar ik de regelgeving kan vinden met betrekking tot grote magazijnen, en dan ook of er iets beschreven is over trommel magazijnen. Dit heb ik zelf niet kunnen vinden. Wil het uiteindelijk natuurlijk ook bij kct neerleggen wanneer ik geen duidelijkheid kan vinden. Maar mogelijk weet iemand hier dat?
racefiets
Toplid
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 52

Re: Patroonhouder/ magazijn vraag

Ongelezen bericht door racefiets »

Een magazijn is een magazijn. Hoe het systeem werkt maakt niets uit.
maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Ongelezen bericht door maestro »

https://www.knsa.nl/nieuws/archief-2019 ... 0geplaatst.

Terzake is blijkbaar een EU-richtlijn van kracht en gaat het gaat om wat voor vuurwapen het betreft, wat de capaciteit is en of je onder de uitzondering valt. Vraag dat na bij de KNSA of KCT.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Scorpionevo
Nieuw lid
Nieuw lid
Roepnaam: Martijn

Ongelezen bericht door Scorpionevo »

Klopt de eu richtlijn ken ik, maar voor dsr is er de a7 regeling die gaat boven de 10 patronen voor een lange loop gelukkig
racefiets
Toplid
Toplid
Geslacht:
Leeftijd: 52

Ongelezen bericht door racefiets »

Als je de aantekening voor grote magazijnen hebt aangevraagd samen de dynamische discipline dan ga je die gewoon krijgen.
Plaats reactie