Kluis controle voor wapen verlof
Moderator: Moderatorteam
Kluis controle voor wapen verlof
Aangezien ik volgende maand mijn verlof kan aanvragen ben ik nu bezig met het klaarzetten van alles, waaronder het verankeren van mijn kluis. Maar ik heb een klein probleem. Door de plinten in mijn kantoor kan ik de kluis niet strak tegen de muur zitten met minder dan een centimeter ruimte. Eventueel kan ik de plint afzagen, maar ik weet niet precies hoe moeilijk de politie doet in dit geval. Wat vinden jullie?

-
buva
- Infopolitie Gast
Re: Kluis controle voor wapen verlof
het hangt er van af waar je zit. kct rotterdam heeft een setje eigen regels of er extra anker punten, scharnieren aan de binnenkant en rondom afgekit (dat laatste kan niemand, andere KCTs inbegrepen) niet uitleggen. kct den haag is meer "ja, degelijke kluis en zit vast"
Maar het is natuurlijk voor jou, je wil niet dat het gestolen wordt of dat er nieuwsgierige handjes in komen.
Ik zou zelf een meubelpaneeltje op maat laten zagen bij de Gamma en die mooi strak er tussen schroeven.
Maar het is natuurlijk voor jou, je wil niet dat het gestolen wordt of dat er nieuwsgierige handjes in komen.
Ik zou zelf een meubelpaneeltje op maat laten zagen bij de Gamma en die mooi strak er tussen schroeven.
Re: Kluis controle voor wapen verlof
Even de multizaag op de plint en dan staat hij over de volle lengte strak tegen de muur. Is nog veel steviger ook. Waarom zou je die relatief goedkope plint daar gaan sparen? Een kluis verhuis je doorgaans ook niet ieder jaar van kamer naar kamer.