Hoi,
Vraagje, voldoet de meting aan voorwaarde of iemand dat zo kan beoordelen uit ervaring?
Mijn auto en ernaast politieauto geen 3 meter afstand en ervoor ook geen 3 meter.
https://ibb.co/tp0KdF3P
Zie Artikel 31
https://infopolitie.nl/index.php?option ... Itemid=340
Tnx!
WOK op geluid vraag
Moderator: Moderatorteam
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: WOK op geluid vraag
Heb je alleen een WOK-melding gekregen of ook een bekeuring?
-
MK8GTi
- Infopolitie Gast
Ik kreeg meteen de mededeling dat ik de bekeuring ook ging krijgen.
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
Ogenschijnlijk is er niet gemeten volgens de richtlijnen van de Regeling voertuigen. Lijkt mij een goede grond voor bezwaar als je de boete krijgt.
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
-
MK8GTi
- Infopolitie Gast
Dank Piet! Nu wilde ik niet lang wachten en heb al middendemper eropgezet en afspraak bij rdw gemaakt voor herkeuring.
Ik kan nog niet boete inzien btw. Stel je voor te wachten op boete, bezwaar indienen en wachten. Dus nog nier herkeuren?
Ik kan nog niet boete inzien btw. Stel je voor te wachten op boete, bezwaar indienen en wachten. Dus nog nier herkeuren?
- MotoRon
- Beheerder
- Geslacht:
Herkeuren lijkt me geen probleem, sterker nog, zolang de herkeuring nog niet heeft plaatsgevonden mag er niet met de auto gereden worden.
Voor wat betreft de bekeuring: Inderdaad afwachten tot die op de mat valt en dan bezwaar maken. (Eerder is het niet mogelijk bezwaar te maken.)
Voor wat betreft de bekeuring: Inderdaad afwachten tot die op de mat valt en dan bezwaar maken. (Eerder is het niet mogelijk bezwaar te maken.)
-
MK8GTi
- Infopolitie Gast
Dank jullie wel!
Ik weet niet of ik een andere thread moet openen voor mijn volgende vraag, anders hoor ik het wel.
Weet iemand hoe zo’n wol herkeuring bij rdw gaat en dan voornamelijk ivm geluid. Wordt naast technische keuring ook geluid in alle standen gemeten worden, dus comfort en sportstand?
Ik weet niet of ik een andere thread moet openen voor mijn volgende vraag, anders hoor ik het wel.
Weet iemand hoe zo’n wol herkeuring bij rdw gaat en dan voornamelijk ivm geluid. Wordt naast technische keuring ook geluid in alle standen gemeten worden, dus comfort en sportstand?
- MotoRon
- Beheerder
- Geslacht:
Dat is een vraag die door de RDW beantwoord zal moeten worden. De politie doet geen keuringen.