Niet werkende verkeerslichten
Moderator: Moderatorteam
-
Gasst
- Infopolitie Gast
Niet werkende verkeerslichten
Ik maak een account om melding over niet werkende werkzoekenden met verkeerslichten ze wist de locatie waarom willen ze mijn Postcode en huisnummer dan
Re: Niet werkende verkeerslichten
Dit is een zeldzame post die in een zin, zoveel meer vragen oproept dat er te beantwoorden zijn
Als iemand werk zoekt, heeft hij logischerwijs geen werk.
Had hij de verkeerslichten bij zich?
Wie wilde je postcode en huisnummer?
En om dan in traditie af te sluiten. Dit is een site óver de politie en niet ván de politie. Wij kunnen vragen beantwoorden maar we nemen hier geen werk aan. Ik vermoed namelijk uit je zeer warrige en mogelijk door Google slecht vertaalde vraag dat je het Service Centrum aan de lijn had. Sorry daarvoor. Maar die mag je toch even terug bellen als je iets kwijt wil.
Wie wist de locatie?
Als iemand werk zoekt, heeft hij logischerwijs geen werk.
Had hij de verkeerslichten bij zich?
Wie wilde je postcode en huisnummer?
En om dan in traditie af te sluiten. Dit is een site óver de politie en niet ván de politie. Wij kunnen vragen beantwoorden maar we nemen hier geen werk aan. Ik vermoed namelijk uit je zeer warrige en mogelijk door Google slecht vertaalde vraag dat je het Service Centrum aan de lijn had. Sorry daarvoor. Maar die mag je toch even terug bellen als je iets kwijt wil.
Wie wist de locatie?
- taxikemperman
- Deskundige
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
Als je met het Klant Contact Center (KCC) van de Politie belt, vragen ze altijd om je postcode en huisnummer.
De melding wordt dan aan jou gegevens gekoppeld zodat dit later terug te vinden is.
Echter niet werkende verkeerslichten zijn in eerste instantie voor de wegbeheerder en moet je dus hiervoor bellen naar
Rijkswaterstaat, Provincie of Gemeente
De melding wordt dan aan jou gegevens gekoppeld zodat dit later terug te vinden is.
Echter niet werkende verkeerslichten zijn in eerste instantie voor de wegbeheerder en moet je dus hiervoor bellen naar
Rijkswaterstaat, Provincie of Gemeente
Ik neem aan dat TS (@Proost , haal even de 2 woordjes "werkzoekenden met" uit de zin, dan loopt ie) bij een van die gemeenteapps een melding heeft willen doen en daar weten ze inderdaad exact je locatie. Maar dan weten ze niet wie de melder is en vragen ze altijd naar je adres zodat ze weten waar de melding vamdaan komt. Ben even kwijt hoe dat systeem hier heet (check, FIXI) maar is gewoon een app op je telefoon voor waar je allerlei gemeentelijke meldingen in kwijt kunt inclusief fotootje enz.
- taxikemperman
- Deskundige
- Roepnaam: Remi
- Geslacht:
- Leeftijd: 61
@frans
Er zijn veel meer apps zoals BuitenBeter, maaar die werken niet in alle gemeenten
of via een internetpagina zoals meldingen.almere.nl / meldingen.amsterdam.nl
Elke gemeente heeft tegenwoordig zijn eigen manier van melden
Er zijn veel meer apps zoals BuitenBeter, maaar die werken niet in alle gemeenten
of via een internetpagina zoals meldingen.almere.nl / meldingen.amsterdam.nl
Elke gemeente heeft tegenwoordig zijn eigen manier van melden
Ow ja, dat geloof ik @taxikemperman , ik zei er meteen bij, hier heet ie FIXI, wordt gebruikt door een aantal gemeenten. Haalt je locatie op zodat je meteen kunt melden zoals bijv. die verkeerslichten, maar vraagt daarna ook postcode en huisnummer van de melder (en dat is uiteraard vaak anders dan de lokatie waar je staat om een melding te maken). Ik neem aan dat Almere of Amsterdam een ander systeem maar soortgelijke info zal willen hebben.