Flitsfoto vluchtstrook
Moderator: Moderatorteam
-
Rrr9999
- Infopolitie Gast
Flitsfoto vluchtstrook
Ik heb een flitsboete binnen gekregen en moet een bestuurder opgeven zijn deze fotos van voor of van achter?
- MotoRon
- Beheerder
- Roepnaam: Ron
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Re: Flitsfoto vluchtstrook
Apparatuur van de politie kan in beide richtingen meten en fotograferen, dus foto’s nemen vanaf de voorzijde en vanaf de achterzijde.
In de titel spreek je over vluchtstrook. Aangenomen dat het gebeurd is langs een autosnelweg, dan zijn de foto’s veelal genomen van de achterkant van het voertuig.
Je zou even kunnen kijken op de site van het CJIB, waar foto’s terug te vinden zijn. Als het kenteken op jouw naam staat kun je daar inloggen met je DigId en de foto meteen bekijken.
In de titel spreek je over vluchtstrook. Aangenomen dat het gebeurd is langs een autosnelweg, dan zijn de foto’s veelal genomen van de achterkant van het voertuig.
Je zou even kunnen kijken op de site van het CJIB, waar foto’s terug te vinden zijn. Als het kenteken op jouw naam staat kun je daar inloggen met je DigId en de foto meteen bekijken.
-
Gast
- Infopolitie Gast
Oftewel gevalletje andere bestuurder opgeven als hij onherkenbaar is...... Wees aub eerlijk OP en geef gewoon aan wie de echte bestuurder was ongeacht de foto
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
En wat is de meerwaarde van jezelf opgeven als bestuurder?
Ik zie dat even niet; ik word liever als kentekenhouder verantwoordelijk gehouden dan als bestuurder..
Ik zie dat even niet; ik word liever als kentekenhouder verantwoordelijk gehouden dan als bestuurder..
'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
Ze vragen het niet voor een simpele mulder, dit gaat al richting de straf...