Klopt dit wel (contact na arrestatie)

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Spek
Infopolitie Gast

Klopt dit wel (contact na arrestatie)

Ongelezen bericht door Spek »

Mijn vriend is opgepakt en klem gereden nadat hij ergens vandaan kwam waar ze geld witwassen. Er is daar ook gelijk een inval geweest. Maar nu stuurt hij mij dus een app met die info vanaf zijn telefoon met als afsluitende woorden dat ie de cel nu ingaat en contact opneemt zodra hij meer weet.

Dit is de afgelopen tijd niet de eerste keer. Maar ik twijfel heel erg aan de waarheid van dit verhaal... je mag toch niet zomaar appen als je bent opgepakt? Ze verdenken hem van lid zijn van een criminele organisatie. Staat letterlijk in de app die hij mij midden in de nacht stuurde. Ik heb er gelukkig geen ervaring mee. Maar als ik zo Google dan mag je absoluut geen contact hebben met de buitenwereld.

Tijdje terug opgepakt met veel cash. Echt een aanzienlijk bedrag. Ook toen was ie binnen 2 dagen weer thuis en hoor ik er niks meer van. En ook toen af en toe een app. Dat kan toch niet?
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: Klopt dit wel (contact na arrestatie)

Ongelezen bericht door Frans »

Opmerking van moderator Frans

Dit zijn van die vragen die inhoudelijk gaan over procedures en helaas, zie onze forumregels, die mogen we niet beantwoorden. Als Google dus zegt dat het niet kan, dan zal dat wel zo zijn.

Zie verder rules#regel-17a
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten