Antilliaanse man

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Achtervolging
Infopolitie Gast

Antilliaanse man

Ongelezen bericht door Achtervolging »

Er is een Antilliaanse man die mij achtervolgd, en die in de avond voor me raam komt met ik pakje .. omdat hij mij niet te pakken kon krijgen. Hij stuurt mensen op mij af om mij te volgen , deze mensen hebben een zwarte oortjes in .
Ik voel mij niet veilig
Hoe we elkaar ontmoet hadden ,ik en die Antilliaanse man , we hadden een afspraak en hij gaf me 20 euro ... Ik vondt hem er eng uit zien , beetje zo een pooier houding, hij gaf me 20 euro en zei dat ik dat goed kon gebruiken . Na dat hij 20 euro aan me gaf , ging die opwachten en ging weg toen ik wegging van de winkel .
Ik vindt het eng ik weet niet waarom hij me achtervolgd , en mensen opik afsturen om op mij te letten . Ik denk dat hij iets van mij wilt ,wat ik helemaal niet wil ... Zijn nummer heb ik wel (edit: telefoonnummer verwijderd)..ik app deze man niet maar ik wil zijn nummer doorgeven ... Hopelijk kunnen jullie wat voor mij betekenen
ThunderSTreak
Moderator
Moderator
Luitenant-kolonel
Adviseur Veiligheid
Vademecum
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Antilliaanse man

Ongelezen bericht door ThunderSTreak »

Beste Achtervolging,

Je bericht heb ik geplaatst; het telefoonnummer van de dader is echter verwijderd i.v.m. Forumregels.

Verder zijn wij geen forum van de politie, maar wordt dit forum beheerd door onder andere (oud)agenten. Wij kunnen dus niets betekenen in dit probleem.

Je problemen met deze persoon kan je het best melden bij 0900-8844; het nummer van de politie als er geen nood is. Zij kunnen je adviseren hoe hier mee om te gaan.
Met vriendelijke groet,

ThunderSTreak
Afbeeldingdrive safe4safetyAfbeelding
Gesloten