het zit zo, ik heb geen paspoort, alleen een identiteitsbewijs.
Mijn zusje is enkele jaren jonger, maar lijkt wel veel op mij, maar ze is nog net geen 16.
Ik ben sinds vorige week mijn identiteitsbewijs kwijt, terwijl hij gewoon in mijn tas zat. Ik weet dus bijna zeker dat zij het heeft, want ze heeft hem namelijk al vaker geleend(maar toen heb ik toestemming gegeven)
Ze beweert dat ze mijn ID niet heeft. Wat kan ik hier nu tegen doen? Ze gebruikt hem om discotheken binnen te kunnen en naar feesten te gaan.
Ik kan niet op haar kamer zoeken, want die heeft ze altijd op slot.
identiteitsbewijs gestolen door familielid
Moderator: Moderatorteam
-
Gast TS
- Infopolitie Gast
-
T-nus TS
- Infopolitie Gast
Er zal dan een bewijs van verlies worden opgemaakt op het bureau, daarmee kan je naar het stadskantoor voor het aanvragen van een nieuwe ID-kaart.
Wat betreft jouw situatie is het toch heel moeilijk. Het is meer een welles nietes situatie tussen jou en je zusje (+ je ouders). Is het echt niet mogelijk dat je hem toch gewoon kwijt bent. Als je echt feiten hebt zou ik toch even goed met je ouders praten......... en kijk dan wat je verder wil doen.
Succes
Wat betreft jouw situatie is het toch heel moeilijk. Het is meer een welles nietes situatie tussen jou en je zusje (+ je ouders). Is het echt niet mogelijk dat je hem toch gewoon kwijt bent. Als je echt feiten hebt zou ik toch even goed met je ouders praten......... en kijk dan wat je verder wil doen.
Succes