Insluiting
Moderator: Moderatorteam
-
Kim Veldhuizen TS
- Infopolitie Gast
Insluiting
In Kopspijkers afgelopen zaterdag was een man van de kringloop die vertelde dat hij door medewerkers van de gemeente ingesloten werd met zijn auto op het terrein van de gemeentewerf. Om zo te wachten op de politie.
Mag dit?
Mag dit?
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
kan mij een discussie herinneren van een ander forum waar vermeld werd dat als iemand een burger aanhouding deed (wat in dit geval denk ik het geval is geweest alleen niet goed uitgevoerd)
dat je iemand mocht ophouden tot de komt van de politie geregeld was.
Maar dat je deze persoon niet mocht opsluiten, wat hier geloof ik wel het geval is.
ben dus benieuwd naar de antwoorden
dat je iemand mocht ophouden tot de komt van de politie geregeld was.
Maar dat je deze persoon niet mocht opsluiten, wat hier geloof ik wel het geval is.
ben dus benieuwd naar de antwoorden
-
Walter TS
- Infopolitie Gast
als persoon verdachte is en het nog heterdaad is, mag je iemand aanhouden en overdragen aan de politie. Waarschijnlijk heeft deze man het verbod genegeerd de gemeente-erf te betreden dat hem door medewerkers was geweigerd. Vind het wel wat ver gezocht maar OK.
Het verdient geen schoonheidsprijs de hekken dicht te doen maar als dat de enioge mogelijkheid was...waarom niet.
Wederrechtelijke vrijheidsberoving???
Het verdient geen schoonheidsprijs de hekken dicht te doen maar als dat de enioge mogelijkheid was...waarom niet.
Wederrechtelijke vrijheidsberoving???
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
-
Guido TS
- Infopolitie Gast
- zijlvaart67
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
Ik zie het probleem eerlijk gezegd niet...
Met z'n vieren iemand vasthouden mag wel, maar een hek dichtdoen waardoor iemand niet ontsnappen kan zou niet mogen?
Ik vind het juist netjes en met zo min mogelijk geweld opgelost... Lijkt me sterk als iemand daarover kan zeuren...
Met z'n vieren iemand vasthouden mag wel, maar een hek dichtdoen waardoor iemand niet ontsnappen kan zou niet mogen?
Ik vind het juist netjes en met zo min mogelijk geweld opgelost... Lijkt me sterk als iemand daarover kan zeuren...
'Bier koud zetten is ook een vorm van koken..'
-
TheLightEd TS
- Infopolitie Gast
- rai
- Geslacht:
Ik weet wel dat er ergens in het oosten van het land eens een winkelier was die in midden in zijn winkel een soort "celletje" had gemaakt om winkeldiefjes tijdelijk op te sluiten tot er politie was.
Daar was toen ook veel ophef over of het nu wel of niet mocht.
Weet alleen niet meer wat daar nu de "uitslag" van was.
Daar was toen ook veel ophef over of het nu wel of niet mocht.
Weet alleen niet meer wat daar nu de "uitslag" van was.