Ach hoe kom ik ook bij Amerikaanse toestanden.
Terecht was de opmerking dat het moeilijk beoordeel baar was.
inverband met vage plaats aanduiding, ik heb 't opgezocht :
Kruising Constant Erzijstraat met 't goylaan.
Als je vanuit lunetten komt en dan linksaf de zijstraat in wilt.
Daar kan je 2 ker zeer kort achter elkaar rond dat kruising linksaf.
Boven de laatste afslag hangt geen verkeerslicht, wel boven de andere rijstroken wat verwarrend is (ik denk voor 2e linksaf geen stoplicht).
Over mijn snelheid, ja ik had door fietsers ingehaald kunnen worden, ware het niet dat de regen met bakken uit de lucht viel. En er geen fietsers waren.
Een waarschuwings bord dat je voor rood moet stoppen is onzin.
een stoplicht boven de laatste linker afslag vind ik geen onzin.
Door hevige regen kan je immers niet altijd het witte lijnenspel op de weg zien. En ook ik wil een veilige kruising, ik wil mij veilig door het verkeer begeven. niet omdat ik er zonodig doorheen moet tuffen maar er meerdere verkeers deelnemers er veilig langs moeten kunnen.
En we onze auto's fietsen of onszelf daar graag heel bij houden.
Dan kreeg ik nog wat opmerkingen over staatskas spekken.
Wel de boetes zijn omhoog gegaan waar of niet.
Waar gaat dat geld heen???, uw salaris of worden er de verkeers situaties mee verbeterd voor dat laatste betaal ik graag die boete.
Hopende dat het dat dat geld ook eens naar het platteland gaat, immers politie of goede infrastructuur vind je daar niet. Of wordt het geld gebruikt om daar de situatie aldaar rond dat flitslicht te verbeteren da zou kru' zijn.
Wat bijvoorbeeld niet de staatskas spekt, en waar dus geen aandacht naar uitgaat is terug vinden van fietsen. Bijna Iedereen heeft daar last van gehad. Ik zou zeggen als politie iets voor de burger wil gaan betekenen acteer dan daarop. Maar daar kan niets dan behalve moraal en en respect mee verdiend worden. (maargoed dit gaat hier niet over fietsen).
Dat ik mij onveilig voel bij politie, is u mischien vreemd.
Blauw straalt niet altijd veiligheid uit, kan ook arogantie en machtsvertoon uitstralen, burgers zijn maar nullen cq sullen.
Als u een bezoekje bringt in Turkije zult u het misschien begrijpen.
Aldaar politie met miterialeurs om de schouder om gezag uitstralen.
Zo wordt het in Nederland, niet met behulp van een miterialeur maar flits-palen gedaan. En als je echt de politie nodig hebt dan verneem ik niets van ze. Dat zal ook vast wel vaak genoemd worden, daar wordt dan vast ook vaak liever om geglimlacht in de kantine. Ik heb nog nooit iets vernomen van zaken waar ik aangifte over heb gedaan. Daar wordt ik soms wel droevig van, denk ik daar mijn burgerplicht te doen. Maar die opmerking zult u wel zien als gal spuwwen tegenover de politiestaat. Tsja politie uw imago zou ook anders kunnen denk ik, maar dat heeft u zelf in de hand. Ik heb geen media middelen om mij uit te drukken dan slechts dit forum. Ik heb ook geen staatsgeld te besteden om mij uit te kunnen drukken middels reclame campangne's zoals u dat kunt.