Stage en baan klm

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Maritttt
Infopolitie Gast

Stage en baan klm

Ongelezen bericht door Maritttt »

Hallo, ik wil even iets vragen om zeker te zijn van iets. Ik volg namelijk een opleiding mbo 4 luchtvaart dienstverlening om later stewardess te worden (hopelijk klm) en wanneer ik afgestudeerd ben ben ik 21 jaar oud en wil ik meteen van start gaan.

Alleen toen ik 12 jaar was kwam ik terecht in bureau halt vanwege winkeldiefstal en is mijn opdracht positief afgerond als het goed is. Dus dat is dan 11 jaar verschil later. Gaat het alsnog een probleem zijn voor in de toekomst?
maestro
Deskundige
Deskundige
Jurist/Advocaat
Roepnaam: Mario
Geslacht:

Re: Stage en baan klm

Ongelezen bericht door maestro »

Nee, dit heeft geen enkele invloed. Ten eerste omdat het is afgedaan via HALT en dit betekent dat het niet in je justitiele documentatie terecht komt. Ten tweede omdat je toen slechts 12 jaar was en het 11 jaar geleden is. Een dergelijke jeugdzonde telt niet mee en verder is de terugkijk tijd veelal 5 jaar.

Succes met je opleiding.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: Stage en baan klm

Ongelezen bericht door Frans »

Succes bij de KLM (veel belangrijker Maestro) al blijft het wél mijn vliegmaatschappij.... Als je dan zo in een ver vreemd land op het vliegveld aankomt en je loopt naar de gate en ja hoor, daar staat ie, die grote blauwe reus... dan begin je toch weer dat echt Nederlandse gevoel te krijgen. :-D
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten