Mijn buurman heeft bij zijn huis een invalidenparkeerplaats op kenteken.
Helaas parkeert hij meestal gewoon ergens anders in de buurt. En blijft dus zijn invalidenparkeerplaats leeg.
Zo houdt hij dus 2 plaatsen bezet. Mag dat eigenlijk wel?
Invalidenparkeerplaats op kenteken
Moderator: Moderatorteam
- zijlvaart67
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 58
Re: Invalidenparkeerplaats op kenteken
Juridisch gezien bestaat er geen enkele verplichting om ook van de gereserveerde plek gebruik te maken, bijzonder is 't wel want 'een eigen plek dicht bij je huis' lijkt mij de meest ideale situatie..
Ik snap de logica ook niet want als 1 van zijn gasten daar parkeert worden ze keihard bekeurd..
Ik snap de logica ook niet want als 1 van zijn gasten daar parkeert worden ze keihard bekeurd..
'Het is niet logisch dat 450 miljoen Europeanen aan 330 miljoen Amerikanen vragen hen te beschermen tegen 140 miljoen Russen'
Donald Tusk
- Skipperje
- Moderator
- Roepnaam: Piet
- Geslacht:
- Leeftijd: 67
Als mijn buurman dat zou doen deed ik een melding bij de gemeente. Foto's van iedere keer dat staat op een andere plaats met ddt er bij doen. En dan hopen dat de gemeente daar gevolgen aan verbindt.
Piet
Piet
Men moat net alles sizze wat men wit, mar wol alles witte wat men seit
- maestro
- Deskundige
- Roepnaam: Mario
- Geslacht:
Zoals aangegeven, melding maken bij de gemeente. De invalideparkeerplaats wordt gegeven omdat iemand binnen een bepaalde afstand van zijn huis moet parkeren in verband met de aandoening. Als iemand steeds verder van de woning af parkeert dan het maximun kan de gemeente zich afvragen of de perkeerplaats terecht is verleend. Maar dus fotos met de locatie duidelijk zichtbaar, bijvoorbeeld met een huisnummer in beeld.
Wat er ook speelt in een land, laat het vooral de kinderen zijn. (Loesje)
-
Sonnyboy68
- Infopolitie Gast
Iedereen bedankt voor de antwoorden.
Ik ga kijken wat ik ermee kan doen, of niet.
Ik ga kijken wat ik ermee kan doen, of niet.