Solliciteren agent mbo-4

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Evertl
Nieuw lid
Nieuw lid

Solliciteren agent mbo-4

Ongelezen bericht door Evertl »

Hoi allemaal,

Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik van een undercover agent een verkeersboete gekregen voor rijden met de telefoon in de hand. Het was toen al donker en ik had absoluut geen telefoon in mijn hand tijdens het rijden. Ik ben daar zelf heel erg fel op tegen. Omdat het een onterechte verkeersboete was ben ik met behulp van een rechtspraktijk in hoger beroep gegaan tegen deze boete. De automatische procedure van hun is dat zij automatisch naar de kantonrechter gaan wanneer het hoger beroep wordt afgekeurd. Dit doen zij allemaal voor jou en je hoeft hier zelf niet bij aanwezig te zijn. Ik vroeg mij af of dit in de weg kan zitten tijdens de sollicitatieprocedure, het is namelijk nog een lopende zaak. Het gaat dus wel gewoon om een Mulderboete.
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Re: Solliciteren agent mbo-4

Ongelezen bericht door MotoRon »

Nee hoor, een dergelijke simpele verkeersovertreding zal geen probleem zijn bij een sollicitatie, zolang je er maar eerlijk over bent. Dus niet gaan lopen verzwijgen.
Dit soort vragen komt vaker bij ons terecht. Als je de zoekfunktie bovenaan probeert zul je meerdere onderwerpen hierover vinden.
Succes met de sollicitatie.
MotoRon
Beheerder
motoron@infopolitie.nl
Evertl
Nieuw lid
Nieuw lid

Duidelijk. Ik vraag mij alleen met name af of het een probleem kan zijn dat ik in hoger beroep ben gegaan tegen deze boete?
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:
Leeftijd: 58

Ongelezen bericht door Frans »

Waarom? Als je het niet eens bent met een boete, en dat kan, dan is het in Nederland een goed recht om in beroep te gaan tegen elke boete die opgelegd wordt. Niet om "zwemdiploma's" (*kuch) op te vragen van agenten maar om serieus bezwaar of beroep aan te tekenen tegen een beschikking die je hebt gekregen.

Zoals collega Ron al zegt, dit is nauwelijks een noemenswaardig feit, maar verzwijg het ook zeker niet als erom wordt gevraagd.

Succes met je sollicitatie.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Evertl
Nieuw lid
Nieuw lid

Bedankt voor jullie duidelijke reacties!
MotoRon
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Roepnaam: Ron
Geslacht:
Leeftijd: 67

Ongelezen bericht door MotoRon »

Opmerking van moderator MotoRon

Weer een tevreden forumklant. :slotje:
MotoRon