Vind je dat echt zo erg, krijg je toch een mooie nieuwe auto voor terugIn het verleden is op die manier menig politieauto richting sloop gegaan. "Gaat u maar even in de politieauto zitten meneer, dan noteren we de gegevens even." Meneer zit en zakt vervolgens in elkaar. Weg dak
staande gehouden bij laser controle en onderweg naar de EHBO
Moderator: Moderatorteam
-
DaV
- Infopolitie Gast
Iemand uit de auto halen voordat de ambu er aan komt klinkt voor mijn gevoel wel gek. Het lijkt er dan op dat je het idee hebt dat het ambupersoneel onnodig cabrioletten maakt. Indien het wel noodzaak zou zijn geweest heb je desondanks de persoon onverantwoordelijk weer uit het voertuig gehaald.
Verder kan ik een situatie schetsen waarin naar mijn idee iedereen zelf de auto pakt en naar het ziekenhuis raced om zo de seconden die tellen te besparen.... Je eigen kind heeft het zo benauwd dat deze bijna geen lucht meer krijgt en bijna stikt. Ik denk dat iedereen de auto pakt en naar het ziekenhuis rijdt en onderweg indien niet anders kan "niet handsfree" 112 belt om te melden dat je naar het ziekenhuis rijdt. Ik denk zelfs dat de meesten een stopteken zouden negeren.
Verder kan ik een situatie schetsen waarin naar mijn idee iedereen zelf de auto pakt en naar het ziekenhuis raced om zo de seconden die tellen te besparen.... Je eigen kind heeft het zo benauwd dat deze bijna geen lucht meer krijgt en bijna stikt. Ik denk dat iedereen de auto pakt en naar het ziekenhuis rijdt en onderweg indien niet anders kan "niet handsfree" 112 belt om te melden dat je naar het ziekenhuis rijdt. Ik denk zelfs dat de meesten een stopteken zouden negeren.
- rich
- Moderator
- Geslacht:
- Leeftijd: 51
Als je dat prive doet dan is het aan jou en daar geef ik verder geen waardeoordeel over maar als jij een slachtoffer in een dienstauto gaat vervoeren dan heb je een probleem en niet zo'n kleintje ook.Verder kan ik een situatie schetsen waarin naar mijn idee iedereen zelf de auto pakt en naar het ziekenhuis raced om zo de seconden die tellen te besparen.... Je eigen kind heeft het zo benauwd dat deze bijna geen lucht meer krijgt en bijna stikt. Ik denk dat iedereen de auto pakt en naar het ziekenhuis rijdt en onderweg indien niet anders kan "niet handsfree" 112 belt om te melden dat je naar het ziekenhuis rijdt. Ik denk zelfs dat de meesten een stopteken zouden negeren.
met een vriendelijke groet, Rich
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
rich@infopolitie.nl
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien gaan.
Funkyduck, als jij graag een cabrio van je auto wilt laten maken moet je dus inderdaad gewoon een keer een gewonde in je auto zette en ermee naar het ziekenhuis rijden.
Vertel dan die gewonde even dat hij onderweg even moet zeggen dat hij zich slecht voelt en je hebt gratis een cabrio van je auto gemaakt.
Kost je niks, maar het levert ook niks op.
Vertel dan die gewonde even dat hij onderweg even moet zeggen dat hij zich slecht voelt en je hebt gratis een cabrio van je auto gemaakt.
Kost je niks, maar het levert ook niks op.
-
sunwave
- Infopolitie Gast
Als ik dit verhaal vergelijk met het verhaal van TS dan zit hier een groot verschil tussen. TS had het over een collega met een verwonding aan zijn hand, en in jouw verhaal gaat het over een kind wat bijna stikt. Ik ga er van uit dat een agent hier wel een inschatting over kan maken over een situatie en dat deze niet 10 minuten de tijd gaat nemen om een bekeuring te schrijven als een kind bijna stikt.funkyduck schreef:Verder kan ik een situatie schetsen waarin naar mijn idee iedereen zelf de auto pakt en naar het ziekenhuis raced om zo de seconden die tellen te besparen.... Je eigen kind heeft het zo benauwd dat deze bijna geen lucht meer krijgt en bijna stikt. Ik denk dat iedereen de auto pakt en naar het ziekenhuis rijdt en onderweg indien niet anders kan "niet handsfree" 112 belt om te melden dat je naar het ziekenhuis rijdt. Ik denk zelfs dat de meesten een stopteken zouden negeren.