positief afgeronde screening

In dit forum staan de afgesloten onderwerpen uit Stel uw vraag als Gast.

Moderator: Moderatorteam

Gesloten
Sandertje
Infopolitie Gast

positief afgeronde screening

Ongelezen bericht door Sandertje »

een vraagje; ik heb deze week mijn screening positief afgerond, ik heb per mail de bevestiging ontvangen dat ze mij betrouwbaar bevonden hebben. Dus ik mag beginnen aan de opleiding!!😊
Hoe het nu precies verder gaat weet ik niet precies, wanneer hoor ik meer? Contract ondertekenen en dat soort dingen?
Mijn recruiter zei me dat dit wordt opgepakt door personeelszaken, maar kunnen jullie mij misschien helpen met hoe lang dit ongeveer gaat duren en wat kan ik verder nog verwachten? Ik ben inmiddels wel klaar met al het lange wachten😉

Alvast heel erg bedankt!
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:
Leeftijd: 58

Re: positief afgeronde screening

Ongelezen bericht door Frans »

contract? ;-)

Als je je aanmeldt (nee, geen truukje om meer leden te krijgen) zul je zien dat heel erg veel mensen deze zelfde vragen al hebben gesteld en dat veel (aankomende) studenten in dezelfde spanning zitten. Meldt je aan en lees en leer van de zelfde ervaringen van anderen ;-)
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:

Opmerking van moderator Frans

@Sandertje:

Bij het registreren staat bovenaan een dikgedrukte, rode tekst dat aanmeldingen met VPN worden geweigerd. Zet m uit als je je registreert, dan kunnen wij hem goedkeuren.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gast
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Beste Frans,
Bedankt voor uw reactie. Echter op de telefoon waarmee ik mezelf heb geregistreerd maak ik geen gebruik van VPN, dus dat zou niet moeten kunnen eigenlijk.
U kunt het nu niet goedkeuren?
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:

Sterker, hij is al afgewezen. Het gebruikte VPN IP adres had, laat ik zeggen, geen goede reputatie. En ja, er is ook een (1) provider die standaard vpn gebruikt voor al zijn klanten, die kennen we en die was het niet. Dus bewust of onbewust (via een wifi-punt), je registreerde via een vpn verbinding.
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
xiforce
Infopolitie Gast

Ongelezen bericht door xiforce »

Ik wacht al enkele dagen op goedkeuring maar mijn account wordt niet goedgekeurd. Account naam is Xiforce.
Graag wil ik ook dit soort topics checken omdat ik gescreend ga worden.

Groet,
Frans
Beheerder
Beheerder
Agent-BD
Geslacht:

@XiForce: Het bedrijf waarvandaan je je registreerde, ook een VPN, ip had een fraude score van 80, 2 dagen geleden door mij afgrkeurd
Frans
Beheerder
frans@infopolitie.nl
Gesloten